Počet záznamov: 1  

Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov

  1. Názov Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov
    Preklad názvuLaunching a new product on the market of energy drinks
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová, Radka Benková
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Benková Radka
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 31 (2015), s. 445-458. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * nápoje nealkoholické * marketing mix * trh * reklama * komunikácia marketingová
    AnotáciaNávrh uvedenia produktu na slovenský trh, a to konkrétne v štyroch fázach - uvedenie nového produktu na trh, zvýšenie povedomia, získanie nových zákazníkov a zvýšenie rastu tržieb a posilnenie imidžu produktu na cieľovom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00688-009, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF233.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.