Počet záznamov: 1
Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku
Názov Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku Súbežný názov Management of customer complaints in selected travel agencies in Slovakia Autorské údaje Kristína Pančíková, Tomáš Makovník Autor Pančíková Kristína Spoluautori Makovník Tomáš Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 48, č. 3 (2015), s. 171-180. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * zákazníci * reklamácie * služby * kancelárie cestovné * manažment Anotácia Východiská uplatňovania manažérstva sťažností v cestovných kanceláriách. Analýza vplyvu zisťovania spokojnosti zákazníkov ako jednej z činností manažérstva sťažností na ziskovosť vybraných cestovných kancelárií v závislosti od ich veľkosti. Výsledky vybavovania sťažností vo vybraných cestovných kanceláriách po skončení zájazdov. Miera spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami vs. priemerný podiel reklamácií na počte zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1