Počet záznamov: 1
Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum
SYS 0210265 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240522130929.5 100 $a 20151214d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum $f Mária Spišiaková, Peter Štetka 301 $a VEGA 1/0100/13 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-553-9 $1 200 1 $a Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013 $g Rezenzenti: Vladimíra Jurišová, Veronika Hrabačková $v S. 217-236 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2013 $1 215 $a 350 s. $1 710 12 $a Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenický zámok, Slovensko $f 4.-5.11.2013 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0044756 $a Hrabačková $b Veronika $4 675 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0030839 $a Spišiaková $b Mária $p EUBFPMKPO $9 30 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 70 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151214 $g AACR2
Počet záznamov: 1