Počet záznamov: 1  

Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum

  1. SYS0210265
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240522130929.5
    100
      
    $a 20151214d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum $f Mária Spišiaková, Peter Štetka
    301
      
    $a VEGA 1/0100/13
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-553-9 $1 200 1 $a Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013 $g Rezenzenti: Vladimíra Jurišová, Veronika Hrabačková $v S. 217-236 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie $d 2013 $1 215 $a 350 s. $1 710 12 $a Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenický zámok, Slovensko $f 4.-5.11.2013 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0044756 $a Hrabačková $b Veronika $4 675
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030839 $a Spišiaková $b Mária $p EUBFPMKPO $9 30 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 70 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151214 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.