Počet záznamov: 1
Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode
Názov Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode Súbežný názov Modern tools of decision-making small businesses in the retailing Autorské údaje Marian Toman Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 299-310 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá maloobchod * predajne * lokalizácia * systémy informačné geografické * ekonomika priestorová * správanie spotrebiteľa * analýzy Anotácia Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí jednotlivých existujúcich predajní v príslušných obvodoch na území mesta Bratislava a analýza dostupných geografických a priestorových údajov v mieste umiestnenia predajní. V prvej časti autor analyzuje miesto maloobchodnej prevádzky podľa nákupného toku spotrebiteľov aplikáciou geomarketingu GIS a kartograficky ich zobrazuje, v ďalšom tieto údaje analyzuje pomocou štatistického softvéru. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-021, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 737.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1