Počet záznamov: 1
Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu
Názov Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu Súbežný názov Socio-cultural zones of European single market Autorské údaje Marta Pavliková Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 61-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * marketing medzinárodný * trh spoločný * kultúra * multikulturalizmus * vedomie sociálne Anotácia Príspevok vymedzuje jednotlivé socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu a identifikuje charakter kultúrnych dimenzií daných zón, ktoré ovplyvňujú správanie marketingových manažérov, ale aj spotrebiteľov. Hofstedeho kultúrne dimenzie. HDP na obyvateľa (v PPS) v jednotlivých socio-kultúrnych zónach. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01486-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 325.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1