Počet záznamov: 1  

Podceňovať ľudský faktor sa nevypláca

  1. Názov Podceňovať ľudský faktor sa nevypláca
    Autorské údajeVeronika Mišíková
    Autor Mišíková Veronika
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technika obchodná * tovar * merchandising
    AnotáciaBoj značiek v jednotlivých produktových kategóriách neutícha. Umiestňovanie produktov na regáloch, úloha merchandisingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 27-32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.