Počet záznamov: 1  

John Lewis a marketingová komunikácia - luxusné obchodné domy, ktorým sa darí

  1. Názov John Lewis a marketingová komunikácia - luxusné obchodné domy, ktorým sa darí
    Autorské údajeDávid Vrtaňa
    Autor Vrtaňa Dávid
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá domy obchodné * kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnotáciaJohn Lewis je reťazec luxusnejších obchodných domov s pôsobením primárne vo Veľkej Británii. Učebnicový príklad postupu John Lewis, ako pomocou správnej a celkovo profesionálnej marketingovej komunikácie dosahovať podnikateľské ciele a napĺňať víziu firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.