Počet záznamov: 1  

Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu

  1. SYS0216783
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170309151105.6
    035
      
    $a c115ee9f-222d-4ad0-86e0-4a4b06a76339
    100
      
    $a 20160529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu $e diplomová práca $f Ivan Tóth $g školiteľ: Jozef Mlákay
    210
      
    $a Bratislava $d 2016
    215
      
    $a 90 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055265 $a Tóth $b Ivan $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049075 $a Mlákay $b Jozef $p EUBOBFKTK $4 727 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000953 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.