Počet záznamov: 1
Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)
Názov Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny) Preklad názvu Marketing mix of internationally active company in terms of transport and logistics (export to the USA and China) Autorské údaje Lucia Khúlová Autor Khúlová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 87-97. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581 Výstup z projektu VEGA 1/0391/13 Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku)
Poznámky VEGA 1/0391/13 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá USA * Čína * podnik medzinárodný * preprava * logistika * vývoz * distribúcia * marketing mix Anotácia USA a Čína predstavujú kľúčových hráčov vo svetovom obchode, preto sú významným potenciálom pre vstup na trh. Identifikovanie jednotlivých politík marketingového mixu (produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej) s cieľom zdôrazniť význam prepravy a logistiky ako efektívneho spôsobu prenikania na zahraničné trhy na príklade exportu do USA a Číny. Porovnanie logistických výkonov týchto dvoch krajín a zhodnotenie príležitosti a rizík spätých s exportom na daný trh. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00629-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-2
článok
Počet záznamov: 1