Počet záznamov: 1
Trendy v online marketingu na rok 2016
Názov Trendy v online marketingu na rok 2016 Súbežný názov Online marketing trends for the year 2016 Autorské údaje Paulína Krnáčová, Silvia Benkőová Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Benkőová Silvia Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 13-25 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * internet * marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * siete sociálne * skupiny cieľové Anotácia Prieskum realizovaný medzi marketingovými agentúrami. Vymedzenie trendov v online marketingu na rok 2016, ktoré budú prevládať v online stratégiách firiem na Slovensku. Absolútny trend roka 2016 marketing na sociálnych sieťach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00855-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 866.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1