Počet záznamov: 1
Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie Autorské údaje Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-10 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * modely Anotácia Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. 5 modelov osobnosti spotrebiteľa. Model spotrebiteľského rozhodovania podnet – organizmus - reakcia. Kognitívne modely spotrebiteľského správania. Teória nákupného správania, základné komponenty. Viacero autorov sa prikláňa k tvrdeniu, že práve exogenné premenné majú majoritný podiel na spotrebiteľskom rozhodovaní. Tieto tvrdenia je možné dosiahnuť jedine ďalšími výskumami a testami. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01005-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1