Počet záznamov: 1  

Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns

  1. SYS0225726
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104256.5
    100
      
    $a 20170104a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns $f Dagmar Sieglová
    330
      
    $a Zákonitosti marketingovej komunikácie vo verejnom priestore.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0225557 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 3 (2016), s. $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016
    541
    1-
    $a Komunikačná stratégia vidieckej cestnej reklamy: psycholingvistická analýza sloganov českej, nemeckej a bolívijskej kampane
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001314 $a Bolívia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065429 $a Sieglová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.