Počet záznamov: 1
Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns
SYS 0225726 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104256.5 100 $a 20170104a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns $f Dagmar Sieglová 330 $a Zákonitosti marketingovej komunikácie vo verejnom priestore. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225557 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 3 (2016), s. $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Komunikačná stratégia vidieckej cestnej reklamy: psycholingvistická analýza sloganov českej, nemeckej a bolívijskej kampane 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001314 $a Bolívia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005309 $a reklama vonkajšia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0065429 $a Sieglová $b Dagmar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170104 $g AACR2
Počet záznamov: 1