Počet záznamov: 1
The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia)
SYS 0225951 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240531125345.0 014 $a 2-s2.0-84994355454 $2 SCOPUS 014 $a 000390988700016 $2 WOS 100 $a 20170111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a <The> Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia) $f Otília Zorkóciová, Lucia Vanková 301 $a VEGA 1/0550/14 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Názory, ohľadom teoretických východísk prehľadu platforiem sociálnych médií so zameraním na sociálne siete. Ako ich firmy môžu využiť pre marketingovú komunikáciu. Uvedenie hodnotenia efektívnosti komunikačných aktivít Slovnaftu; kľúčového, priemyselného podnikateľského subjektu na Slovensku. Údaje z najznámejšej sociálnej siete Facebook Portál LikeAlyzer umožňujú porovnať výsledky Slovnaftu s OMV Slovensko, jeho najväčším konkurentom u nás. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0230427 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 83-87 online $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2016 541 1-
$a Fenomén sociánych sietí a meranie efektívnosti facebooku. (príklad Slovenska) 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 90 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0040697 $a Vanková $b Lucia $p EUBOBFKMO $9 10 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170111 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1