Počet záznamov: 1
Customer capital as a key factor of e-commerce market development
Názov Customer capital as a key factor of e-commerce market development Preklad názvu Zákaznícky kapitál ako kľúčový faktor rozvoja trhu elektronického obchodu Autorské údaje Dalibor Gottwald, Libor Svadlenka, Hana Pavlisova Autor Gottwald Dalibor Spoluautori Švadlenka Libor Pavlisová Hana Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 18, no. 3 (2016), pp. 28-33. - Žilina : University of Žilina, 2016. ISSN 1335-4205 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá maloobchod * obchod * obchod elektronický * zákazníci * kapitál * správanie spotrebiteľa * psychológia * ekonómia behaviorálna * komunikácia * Európska únia Anotácia Teória plánovaného správania (theory of planned behaviour, TPB). Určenie kľúčových premenných pri predpovedaní rozvoja e-obchodu z pohľadu zákazníckeho kapitálu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1