Počet záznamov: 1  

Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations

  1. SYS0229550
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073758.3
    014
      
    $a 000410451700009 $2 WOS
    100
      
    $a 20170425d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations $f Martin Hudec
    301
      
    $a Projekt mladých EUBA I-16-106-00
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Koncepcia a princípy faktorovej analýzy ako ekonometrického nástroja v marketingovom výskume. Analýza moderných faktorov a jej praktická aplikácia. Determinanty fungovania faktorovej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229534 $1 010 $a 978-80-8105-840-0 $1 011 $a 1339-5726 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: brands we love $b elektronický zdroj $e conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic $g editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová $h Part I. $v Pp. 93-103 online $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava $d 2016 $1 215 $a online [475 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019280 $a Petranová $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032176 $a Matúš $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066221 $a Mendelová $b Dáša $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016
    541
    1-
    $a Využitie ekonometrie v oblasti marketingu ako významný nástroj značky v rámci analýzy dát, získavania dát a vzájomných korelácií dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001948 $a ekonometria
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $q I $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170425 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.