Počet záznamov: 1
Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky
SYS 0230204 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20211126120748.2 100 $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky $f Pavol Kráľ, Katarína Janošková 330 $a Objasnenie pojmu „hodnota značky“ prostredníctvom vybraných definícií zahraničných autorov venujúcich sa tejto problematike. Zhodnotenie vývoja výskytu termínu „hodnota značky“ z hľadiska početnosti a citovanosti vo vedeckých príspevkoch, ktoré sú indexované v celosvetovo uznávanej databáze Web of Science v časovom intervale rokov 1985 – 2015. Na vzorke 30 najhodnotnejších celosvetových značiek autori súčasne posudzovali vplyv nákladov na reklamu, ktoré vlastníci značiek vynaložili v roku 2015 na výšku kvantifikovanej hodnoty danej značky s uplatnením Pearsonovho koeficientu korelácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 41-48 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016 541 1-
$a Evaluation of selected dimensions of brand value 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 700 -1
$3 eu_un_auth*0010554 $a Kráľ $b Pavol $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0074722 $a Janošková $b Katarína 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1