Počet záznamov: 1  

Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky

  1. SYS0230204
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20211126120748.2
    100
      
    $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zhodnotenie vybraných dimenzií hodnoty značky $f Pavol Kráľ, Katarína Janošková
    330
      
    $a Objasnenie pojmu „hodnota značky“ prostredníctvom vybraných definícií zahraničných autorov venujúcich sa tejto problematike. Zhodnotenie vývoja výskytu termínu „hodnota značky“ z hľadiska početnosti a citovanosti vo vedeckých príspevkoch, ktoré sú indexované v celosvetovo uznávanej databáze Web of Science v časovom intervale rokov 1985 – 2015. Na vzorke 30 najhodnotnejších celosvetových značiek autori súčasne posudzovali vplyv nákladov na reklamu, ktoré vlastníci značiek vynaložili v roku 2015 na výšku kvantifikovanej hodnoty danej značky s uplatnením Pearsonovho koeficientu korelácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 41-48 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016
    541
    1-
    $a Evaluation of selected dimensions of brand value
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010554 $a Kráľ $b Pavol $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074722 $a Janošková $b Katarína
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.