Počet záznamov: 1
Snapchat ako nová forma publikovania mediálnych obsahov
Názov Snapchat ako nová forma publikovania mediálnych obsahov Súbežný názov Snapchat as a new form of publishing news Autorské údaje Magdaléna Švecová Autor Švecová Magdaléna Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 273-280 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá siete sociálne * komunikácia elektronická * kanály Anotácia Snapchat ako sociálna sieť. Prítomnosť Snapchatu potvrdila prchavosť obsahu digitálnych medií, tak ako na strane médií, tak aj na strane publika. Príspevok analyzuje, ako Snapchat pracuje s denným spravodajstvom a informáciami, akým spôsobom podáva fakty a aký je hlavný účel a cieľ médií na Snapchate. Príspevok predstavuje, ktoré informácie sú vhodné na publikovanie na Snapchate a ako by sa mohli iné médiá inšpirovať Snapchatom. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1