Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt)
Názov Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) : bakalárska práca Autorské údaje Martin Lacko, školiteľ: Hana Petríková Autor Lacko Martin Ďalší autori Petríková Hana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 68 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896332
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1