Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia pre kaviareň spojenú s kníhkupectvom
Názov Marketingová stratégia pre kaviareň spojenú s kníhkupectvom : bakalárska práca Autorské údaje Adela Svatená, školiteľ: Katarína Chomová Autor Svatená Adela Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896523
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1