Počet záznamov: 1  

Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér

  1. Názov Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér
    Preklad názvuThe Process of corporate design creation – marketer vs. graphic designer
    Autorské údajeZuzana Kupková
    Autor Kupková Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 34-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * dizajn firemný * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * logo * firmy * manažéri
    AnotáciaCorporate design ako neoddeliteľná súčasť komunikácie organizácie smerom na von a dovnútra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF323.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.