Počet záznamov: 1
Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér
Názov Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér Preklad názvu The Process of corporate design creation – marketer vs. graphic designer Autorské údaje Zuzana Kupková Autor Kupková Zuzana Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 34-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * dizajn firemný * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * logo * firmy * manažéri Anotácia Corporate design ako neoddeliteľná súčasť komunikácie organizácie smerom na von a dovnútra. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 323.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1