Počet záznamov: 1  

Marketing 4.0

  1. Názov Marketing 4.0 : le passage au digital
    Autorské údajePhilip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Kartajaya Hermawan
    Setiawan Iwan
    Vydavateľské údajeLouvain-la-Neuve : De Boeck Supérieur , 2017. - 160 s.
    ISBN978-2-8073-0777-3
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaBelgicko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing elektronický * zákazníci * správanie spotrebiteľa * značky
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897012

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897012SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.