Počet záznamov: 1
Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia
Názov Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia Súbežný názov Evaluation of startup business strategy through external environment analysis Autorské údaje Ivana Mišúnová Hudáková Autor Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 245-256 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Poznámky VEGA 1/0019/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá start-up * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * analýza ekonomická * analýza trhu * vplyvy na prácu vonkajšie Anotácia Rôzne druhy moderných podnikateľských stratégií start-upov hodnotené na základe analýzy podnikateľského prostredia. Stratégia „zadarmo“ (freemium model), stratégia modelu združovania, stratégia juda. Vybrané porterove generické stratégie. Stratégia nákladového vodcovstva. Koncept štíhleho start-upu. Kooperatívno-konkurenčná stratégia. „Stratégia modrého oceánu." Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00994-030, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 431.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1