Počet záznamov: 1
Rozdíly ve vnímaní retroobalů tradičních výrobků
Názov Rozdíly ve vnímaní retroobalů tradičních výrobků Preklad názvu Differences of perception of modern and retro-designed packaging of traditional products Autorské údaje Eva Jaderná, Alena Srbová, Iveta Broučková Autor Jaderná Eva Spoluautori Srbová Alena Broučková Iveta Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 4 (2017), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Heslá obaly * značky * umiestňovanie produktov * propagácia * marketing * budovanie značky * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Anotácia Vnímanie vizuálnej podoby obalov výrobkov, ktoré sú v súčasnosti uvádzané na trh v retroobaloch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 194.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1