Počet záznamov: 1
Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov
Názov Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov Súbežný názov The Influence of Functionality and Design on the Saleability of Automobiles Autorské údaje Nikola Švejdová, Milan Kubica Autor Švejdová Nikola EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kubica Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 662-671 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel automobilový * predaj * zákazníci * značky * parametre technické * dizajn * ceny predajné Anotácia Prestíž samotnej značky nie vždy znamená aj úspech a predajnosť jednotlivých modelov. Zákazníkov dnes nezaujímajú len technické parametre vozidiel (spotreba,zrýchlenie, či konská sila), ale i ergonómia (usporiadanie prístrojovej dosky a stredového ovládacieho panelu, multifunkčný volant), cena a najmä dizajn. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01112-073, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 713.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1