Počet záznamov: 1
Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie
Názov Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie : bakalárska práca Autorské údaje Viktória Fülöpová, školiteľ: Jozef Orgonáš Autor Fülöpová Viktória Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 901498
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1