Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingového mixu vo vybranej spoločnosti - podiel slovenských výrobkov

  1. Názov Tvorba marketingového mixu vo vybranej spoločnosti - podiel slovenských výrobkov : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Gula, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Gula Tomáš
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 64 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901504

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.