Počet záznamov: 1
Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch
Názov Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch Preklad názvu Changes in Marketing Communication in Political Marketing in the Slovak Republic in Recent Years Autorské údaje Eva Smolková, Samuel Smolka Autor Smolková Eva Spoluautori Smolka Samuel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 13-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * marketing politický * Slovensko * kampane volebné Anotácia Politický marketing ako jedna z najmladších marketingových disciplín, ktorá sa primárne zaoberá marketingovou komunikáciou politických subjektov a kandidátov pred voľbami, po voľbách i v priebehu výkonu mandátu. Metódy a nástroje marketingovej komunikácie sa v poslednom desaťročí zmenili, rozšírili sa o možnosti, ktoré poskytujú sociálne siete a moderné komunikačné nástroje. Preferencie zmenili aj voliči, tí oceňujú rôzne metódy komunikácie, vyžadujú rôzne témy v predvolebnom boji ale hlavne chcú, aby kandidáti a politické subjekty koncipovali dlhodobejšie stratégie, než bolo tomu doposiaľ. Prebiehajú intenzívne zmeny v implementácii konkrétnych nástrojov marketingovej komunikácie a obrat smerom k porozumeniu potrebám a preferenciám, voliči sa zaujímajú o plnenie predvolebných sľubov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 408.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1