Počet záznamov: 1  

Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing

  1. Názov Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing
    Súbežný názovEffective Tool of Organization - Personnel Marketing
    Autorské údajePatrik Richnák
    Autor Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 43-51 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zamestnávatelia * zamestnanci * podnik výrobný * imidž * prieskum * marketing personálny * nábor pracovníkov * ponuka práce * práca personálna * Slovensko
    AnotáciaTeoretické východiská personálneho marketingu. Interný a externý personálny marketing. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo identifikovať postavenie efektívneho nástroja organizácie - personálneho marketingu vo vybranej organizácii na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00521-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF358.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.