Počet záznamov: 1
Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing
Názov Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing Súbežný názov Effective Tool of Organization - Personnel Marketing Autorské údaje Patrik Richnák Autor Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 43-51 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zamestnávatelia * zamestnanci * podnik výrobný * imidž * prieskum * marketing personálny * nábor pracovníkov * ponuka práce * práca personálna * Slovensko Anotácia Teoretické východiská personálneho marketingu. Interný a externý personálny marketing. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo identifikovať postavenie efektívneho nástroja organizácie - personálneho marketingu vo vybranej organizácii na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00521-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 358.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1