Počet záznamov: 1
Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli
Názov Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli Autorské údaje Petra Průšová Autor Průšová Petra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * výskum * informácie * dáta Anotácia Štúdia Insight 2020, ktorá si za cieľ kládla nájsť strategické zistenia a praktické rady, ktoré by pomohli marketingovým a výskumným oddeleniam s riadením firmy, ktorá sa chce orientovať na zákazníkov. Akú sú hlavné prvky "customercentricity" a ako ich dosiahnuť. Tri kľúčové dimenzie: celkový a celistvý zážitok, posadnutosť zákazníkom, rola výskumu (insight & analytics). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1