Počet záznamov: 1  

Nové trendy spotrebiteľského správania

  1. Názov Nové trendy spotrebiteľského správania
    Súbežný názovNew Trends in Consumer Behavior
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 25-35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    PoznámkyVEGA 1/0066/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * štýl životný * starostlivosť o zdravie * obchod elektronický * kvalita výrobkov * maloobchod
    AnotáciaNákupné správanie spotrebiteľov podľa vybraných autorov. Dôležitosť skúmania spotrebiteľského správania. Analýza vybraných faktorov spotrebiteľského správania. Prognózované trendy spotrebiteľského správania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00578-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.