Počet záznamov: 1
Význam blogu v marketingovej komunikácii
Názov Význam blogu v marketingovej komunikácii Autorské údaje Milena Šimonidesová, Petra Gundová Autor Šimonidesová Milena Spoluautori Gundová Petra Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 18, č. 3 (2018), s. 77-87. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá blogy * stratégia marketingová * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * prieskum marketingový * dotazníky Anotácia Pojem blog a blogovanie. Klasifikácia blogov. Blog marketing. Význam blogov ako marketingového nástroja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 445.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1