Počet záznamov: 1
Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu
Názov Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu Preklad názvu Pricing Models Gabor Granger and Van Westendorp in Marketing Autorské údaje Iveta Kufelová Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 2 (2018), s. 33-42 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Poznámky VEGA 1/0368/18. - VEGA V-17-116-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá modely cenové * marketing * tvorba cien * oceňovanie * konkurencieschopnosť Anotácia Metódy cenotvorby v marketingovom výskume. Nepriame metódy cenotvorby – metóda Gabor-Granger. Van Westedorp modely cenovej citlivosti . Rozšírený model pravdepodobnosti podľa Van Westendorpa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00611-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1