Počet záznamov: 1
The Birth of American Advertising
Názov The Birth of American Advertising Preklad názvu Zrodenie americkej reklamy Autorské údaje Dáša Mendelová Autor Mendelová Dáša Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 4-19. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * vývoj * história * Amerika * zmeny štruktúrne * spoločnosť Anotácia Vývoj reklamy v kontexte spoločenských zmien v USA. Poukázanie na to ako reklama reagovala na niektoré historické udalosti a dôležité sociálne, ekonomické, politické alebo kultúrne zmeny v USA. Štúdia je založená na koncepte štyroch kľúčových okamihov v histórii reklamy, ktoré sú definované podľa Holma. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 918.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1