Počet záznamov: 1
GDPR Issues from a Marketing Perspective
SYS 0250133 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240426090251.6 100 $a 20190115a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a GDPR Issues from a Marketing Perspective $f Peter Veselý 330 $a Spracovanie osobných údajov v e-shope je relatívne jednoduché a transparentné pri pochopení základných princípov a pravidiel spracovania osobných údajov. Prevádzkovateľ e-shopu nesmie vynechať štyri základné pravidlá pri spracovaní osobných údajov. Prvým pravidlom je právna základňa spracovania dát, potom naplnenie povinnosti uchovávania záznamov, následne naplnenie informačnej povinnosti dotknutej osoby – zákazníka a následne zabezpečenie spracovaných osobných dát. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0253063 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 4 (2018), s. 43-55 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Problematika GDPR z pohľadu marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003908 $a ochrana údajov osobných 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001259 $a bezpečnosť informačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004065 $a osoby fyzické 610 1-
$9 eu_un_auth*0090897 $a GDPR 700 -1
$3 eu_un_auth*0039408 $a Veselý $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1