Počet záznamov: 1
Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II.
Názov Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 Autorské údaje editor: Zdenka Musová Ďalší autori Musová Zdenka (Vedecký redaktor) Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2018. - 279 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-557-1452-3 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá koncepcie * inovácia * marketing * subjekt * trh * kvalita tovaru * distribúcia * logistika * blogy * komunikácia marketingová * efektívnosť podnikania * kultúra podniková * reklama * správanie spotrebiteľa * manažéri * správanie * tvorba cien * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * komunikácia interná * veľtrhy Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 905723, 907074
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 905723 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 907074 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1