Počet záznamov: 1
ANZMAC 2017: Marketing for Impact
Názov ANZMAC 2017: Marketing for Impact : Proceedings from the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 4–6 December 2017, RMIT University, (Melbourne, Australia)[elektronický zdroj] Autorské údaje Editors: Linda Robinson, Linda Brennan, Mike Reid, Reviewers: Narjess Abroun, Jonathan Baker ... [et al.] Ďalší autori Robinson Linda (Vedecký redaktor) Brennan Linda (Vedecký redaktor) Reid Mike (Vedecký redaktor) Abroun Narjess (Recenzent) Baker Jonathan (Recenzent) Akcia/Korporácia ANZMAC 2017: Marketing for Impact . International Conference , Melbourne, Australia , 4.-6.12.2017 RMIT University Vydavateľské údaje Melbourne : RMIT University , 2017. - online 1009 s. Vydanie 1st Edition ISSN 1447-3275 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Austrália Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * médiá sociálne * priemysel * marketing medzinárodný * politika verejná * komunikácia * výskum * vzdelávanie * maloobchod * distribúcia * služby * marketing sociálny * marketing strategický * značky Báza dát KNIHY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 10.4 MB dostupné po prihlásení elektronická kniha
Počet záznamov: 1