Počet záznamov: 1
Češi a reklama 2019
Názov Češi a reklama 2019 Autorské údaje Jitka Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne * výskum * Česko Anotácia Výsledky výskumu postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou na internete a sociálnych sietiach. Reklama v mieste predaja. Pomoc reklamy pri nákupnopm rozhodovaní. Nákup na základe reklamy. Postoje k nevhodným témam v reklamách. Aká by mala byť reklama. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
článok
Počet záznamov: 1