Počet záznamov: 1
Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing
Názov Organizational Theories within the Context of Human Resource Marketing Preklad názvu Organizačné teórie v kontexte marketingu ľudských zdrojov Autorské údaje Susanna Minder Autor Minder Susanna Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 15, no. 19 (2019), s. 1-7. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2019.v15n19p1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny * teória organizácie * nábor pracovníkov * zamestnanci Anotácia Marketing ľudských zdrojov podrobovaný neustálym zmenám. Organizácie, prehodnocujúce svoj prístup k procesom marketingu ľudských zdrojov, kvôli vonkajším okolnostiam, ako napríklad nezamestnanosť, nedostatok kvalifikovaných a vyškolených zamestnancov atď. Najnovšie prístupy k prepojeniu marketingu ľudských zdrojov a organizačných teórií spôsobom, ktorý je možné použiť v rôznych kontextoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 19
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 358.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1