Počet záznamov: 1
CRM v telekomunikačnej firme
Názov CRM v telekomunikačnej firme . Časť II Preklad názvu CRM in a Telecommunication Company. Part II Autorské údaje Miloš Hitka, Andrej Piňák, Silvia Lorincová Autor Hitka Miloš Spoluautori Piňák Andrej Lorincová Silvia Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 4 (2019), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzťahy so zákazníkmi * riadenie * telekomunikácie * firmy Anotácia Zmena v postojoch zákazníkov v dôsledku implementácie CRM systému do firmy v roku 2014 a následne po implementácií v roku 2018. Nárast pozitívnej zmeny vo vnímaní zavedenia systému CRM. Vplyv pohlavia respondentov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 164.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1