Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako vplyvný nástroj súčasného marketingu

  1. Názov Sociálne siete ako vplyvný nástroj súčasného marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajeĽubomír Kseňak, školiteľ: Katarína Petrovčiková
    Autor Kseňak Ľubomír
    Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2020. - 60 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra913299

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.