Počet záznamov: 1
Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy
Názov Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy Preklad názvu Analýza zámeru poľnohospodárov prijať webový marketing z pohľadu technológie, organizácie a prostredia: prípadová štúdia v Taliansku Autorské údaje Elisa Giampietri, Samuele Trestini Autor Giampietri Elisa Spoluautori Trestini Samuele Zdrojový dokument Agricultural Economics. Vol. 66, no. 5 (2020), pp. 226-233. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/355/2019-AGRICECON Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá farmy * marketing elektronický * internet * technológie nové * modely * štúdie prípadové * Taliansko Anotácia Faktory, ktoré ovplyvňujú zámer talianskych farmárov prijať webový marketing ako inováciu pre obchodné účely. Predstavenie a aplikácia rámca: technológie-organizácia-prostredie. Užitočnosť a pripravenosť zákazníkov používať dané technológie ako hlavný činiteľ. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 252.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1