Počet záznamov: 1
Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle
Názov Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle Autorské údaje Peter Bajzík, Peter Balco Autor Bajzík Peter Spoluautori Balco Peter Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá realita virtuálna * vývoj * priemysel automobilový * vozidlá motorové * simulácia * školenie odborné * vzdelávanie * rast produktivity práce Anotácia Počiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-10
článok
Počet záznamov: 1