Počet záznamov: 1
A Process Approach to a Marketing Audit
SYS 0273341 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210429081810.1 017 70
$a 10.24040/eas.2020.21.2.5-19 $2 DOI 100 $a 20210429a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <A> Process Approach to a Marketing Audit $d Procesný prístup k marketingovému auditu $f Jaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian 330 $a Problém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273340 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of Economics and Social Research : The Scientific Journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 700 -1
$3 eu_un_auth*p0032038 $a Ďaďo $b Jaroslav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080780 $a Hadrian $b Piotr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210429 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1