Počet záznamov: 1  

A Process Approach to a Marketing Audit

  1. SYS0273341
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210429081810.1
    017
    70
    $a 10.24040/eas.2020.21.2.5-19 $2 DOI
    100
      
    $a 20210429a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <A> Process Approach to a Marketing Audit $d Procesný prístup k marketingovému auditu $f Jaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian
    330
      
    $a Problém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273340 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of Economics and Social Research : The Scientific Journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0032038 $a Ďaďo $b Jaroslav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080780 $a Hadrian $b Piotr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210429 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.