Počet záznamov: 1
Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy
Názov Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 1. Autorské údaje Martina Jantová, Peter Štarchoň Autor Jantová Martina Spoluautori Štarchoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 2 (2020), s. 49-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá postoje * obyvateľstvo * reklama * produkty Anotácia Skúmanie postojov obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky. Postoje recipientov voči vybraným kontroverzným aspektom reklamy, a to konkrétne postoje voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Východiskom realizácie výskumu bol výskum Česi a reklama pre rok 2020. Legislatívne obmedzenia reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 224.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1