Počet záznamov: 1
Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy
Názov Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 2. Autorské údaje Martina Jantová, Peter Štarchoň Autor Jantová Martina Spoluautori Štarchoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 3 (2020), s. 48-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2020.15.3.4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * etika * regulácia * postoje * spotrebitelia Anotácia Postoje obyvateľov Bratislavy voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Heterogenita postojov voči používaniu sexuálnych a erotických motívov v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 231.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1