Počet záznamov: 1
Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce
SYS 0276588 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210804094010.5 100 $a 20210624a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce $f Lukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva 301 $a VEGA 1/0201/19 330 $a Analýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276573 $1 011 $a 1804-8765 $1 200 1 $a Statistika $e Statistics and Economy Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2021 541 1-
$a Viackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0060765 $a Kakalejčík $b Lukáš $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045255 $a Bucko $b Jozef $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0057997 $a Resende da Silva $b Paulo $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210624 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1