Počet záznamov: 1  

Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce

  1. SYS0276588
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210804094010.5
    100
      
    $a 20210624a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce $f Lukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva
    301
      
    $a VEGA 1/0201/19
    330
      
    $a Analýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276573 $1 011 $a 1804-8765 $1 200 1 $a Statistika $e Statistics and Economy Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2021
    541
    1-
    $a Viackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060765 $a Kakalejčík $b Lukáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045255 $a Bucko $b Jozef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057997 $a Resende da Silva $b Paulo $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210624 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.