Počet záznamov: 1
The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia
Názov The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia Preklad názvu Vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu a patriotizmu na hodnotenie domácich vybraných produktov: prípad SR Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument The Central European Business Review. Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 1-17 online. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862 DOI 10.18267/j.cebr.245 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výrobky domáce * marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko Anotácia Etnocentrizmus, vzťahujúci sa na teóriu spotrebiteľského správania. Vplyv etnocentrizmu a vlastenectva na hodnotenie a preferencie spotrebiteľov domácich výrobkov. Marketingový výskum preferencií spotrebiteľov, ktorý môže použiť vláda Slovenskej republiky a domáci výrobcovia, ktorí majú záujem o zvýšenie konkurencieschopnosti domácich produktov a taktiež zahraniční výrobcovia, ktorí majú záujem rozšíriť svoje pôsobenie na slovenskom trhu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00451-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 496.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1