Počet záznamov: 1
Influence of Non-Product Related Attributes on Media Brands Consumption
Názov Influence of Non-Product Related Attributes on Media Brands Consumption Preklad názvu Vplyv atribútov nesúvisiacich s výrobkom na mediálnu spotrebu značiek Autorské údaje Linda Saulite, Deniss Sceulovs, František Pollák Autor Saulite Linda Spoluautori Sceulovs Deniss Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument SOI & Riga Technical University 2021 Conference : Open Innovation and Business Model after Pandemic of COVID-19. Pp. 71 online. - Riga : Society of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 2021 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Heslá spotreba * značky * produkty * médiá Kategória EPC Abstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00718-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1