Počet záznamov: 1  

Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií

  1. Názov Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií
    Súbežný názovEthical Aspects of Neuromarketing Using Nano-Neuro Marketing Technologies
    Autorské údajeMichael Šášky
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 244-253 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00835-024, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF333.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.