Počet záznamov: 1  

Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group

  1. Názov Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group
    Preklad názvuZáujem a motivácia pre platené online mediálne služby v rámci definovanej cieľovej skupiny
    Autorské údajeAndrej Kuchta, Monika Stanková
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 407-416 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá internet * obchod elektronický * marketing * spotrebitelia * spoty reklamné * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk
    AnotáciaCieľom článku je objasniť záujem a motiváciu platiť za online mediálne služby a obsah v rámci definovanej cieľovej skupiny. Výskum sa zameral na vysokoškolákov najmä preto, že predstavujú novú generáciu internetových spotrebiteľov, ktorí rozumejú hodnote obsahu, no väčšinou majú len obmedzené finančné možnosti z dôvodu nedostatku príjmu z bežnej práce. Ako primárna výskumná metóda bol použitý dotazník.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00012-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF505.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.