Počet záznamov: 1
Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group
Názov Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group Preklad názvu Záujem a motivácia pre platené online mediálne služby v rámci definovanej cieľovej skupiny Autorské údaje Andrej Kuchta, Monika Stanková Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 407-416 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá internet * obchod elektronický * marketing * spotrebitelia * spoty reklamné * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk Anotácia Cieľom článku je objasniť záujem a motiváciu platiť za online mediálne služby a obsah v rámci definovanej cieľovej skupiny. Výskum sa zameral na vysokoškolákov najmä preto, že predstavujú novú generáciu internetových spotrebiteľov, ktorí rozumejú hodnote obsahu, no väčšinou majú len obmedzené finančné možnosti z dôvodu nedostatku príjmu z bežnej práce. Ako primárna výskumná metóda bol použitý dotazník. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00012-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 505.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1